PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy...Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    From: "Kriegspiel" <v...@k...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Date: Thu, 1 May 2003 01:30:42 +0200

    Flyer wrote:

    > Ależ jak najbardziej rozumiem, choć podaję moje "wymagania" płacowe w
    > kwotach brutto i byłbym wręcz uradowany, gdyby ktoś uznał, że to
    > netto.
    > Co nie zmienia faktu, że stosowany tutaj nagminnie refren pt. "bo wy
    > socjaliści nie rozumiecie, że to rynek kreuje cenę pracy", jakoś
    > dziwnie
    > stoi w sprzeczności z powyższym.
    > Jeżeli pracownik życzy sobie 2000 (nie brytto czy netto), to
    > pracodawca
    > moze:
    > - zapłacić mu i go przyjąć;
> [...]

    I tu właśnie leży całe sedno polskich problemów: pojawił się temat do
    dyskusji - i nagle pojawia się masa tematów "w bok", bo akurat ten i ów
    potrafi na ten temat w bok, więc dalej!!!
    Sądziłem, że temat jest ważne, więc zabrałem głos. Ale widzę, że chodzi
    tylko, aby w karczmie sobie pokrzyczeć.
    Życzę powodzenia w szukaniu pracy
    P.S. Nie diziwę się, że niektórzy mają problem z jej znalezieniem - ja też
    nie lubię płacić za czczą gadaninę.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski