PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy...Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
  • Data: 2003-05-04 22:19:55
    Temat: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
    news:m2n0i29xhn.fsf@pierdol.ninka.net...

> [...]
    > wykonany, szybciej - skoro masz doswiadczenie i cenisz sie bardziej,
    > niz ci licealisci.
    > spodziewalabym sie tez, ze w twojej ofercie to bedzie na pierwszym
    > miejscu.
    >
    > jesli jednak nie am to miejsca - biore licealiste, bo tanszy a jego
    > produkt bedzie dokladnie taki sam.
    > to by do mnie przemawialo, a nie argument ze "ja wystawiam
    > fakture".. "mam doswiadczenie".
    >
    > moze nie umiesz po prostu swoixh uslug odpowiednio sprzedac, przekonac
    > zleceniodawcy ze skorzysta z twojego zlecenia bardziej w dluzszej

    Przeczytaj moj poast dokladnie... Wytnij cale zdanie a nie jego fragment :

    Wiesz co to jest rekojmia i gwarancja??

    To wlasnie daje... To jest gwarancja tego, ze moja praca jest lepsza, bo nie
    boje sie zagwarantowac, ze wszystko bedzie dzialac zgodnie z zalozeniami.
    faktura i doswiadczenie, dla wiekszych firm sa to dosc wazne rzeczy, fakture
    wrzuca sie w koszty, a doswiadczenie w jakims stopniu gwarantuje dobre
    wykonanie zlecenia.

    napisalam, tez mam, wrazenie, ze dosc jasno, ze licealista zna sie TROCHE na
    tym co robi, bawil sie juz w tym i uwaza, ze zrobi to tak samo dobrze jak
    zawodowy programista z kilkuletnim doswiadczeniem. Prawda jest taka, ze nie
    zrobi tego ani lepiej, ani tak samo dobrze... Mialam juz okazje poprawiac
    rozne rzeczy po takich osobach... A poprawki sa drozsze niz tworzenie czegos
    od nowa.

    Kania
    GG: 299238