PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy...Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
  • Data: 2003-05-04 22:07:48
    Temat: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Kania" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Slyszales o ideale pracownika?? 19 lat, ukonczone studia na dwoch
    > kierunkach, wolny, pracujacy po 20h na dobe i nie chcacy wynagrodzenia.
    >
    > Problem w tym... ze takich ludzi nie ma. Sa natomiast desperaci, ktorzy
    > pojda za kazda cene do jakiejkolwiek pracy. Taka nasza polska
    > rzeczywistosc... Przez ta desperacje mami obnizone pensje, bo pracodawca
    > dziala na zasadzie: 'nie podoba Ci sie to won'.
    >
    > Jestem dobra w tym co robie, mam referencje od zleceniodawcow. Jednak w
    > mojej branzy jest wielu ludzi znajacych sie troche na tym co robia... to
> [...]

    jakbym patrzyla od strony pracodawcy, to myslalabym sobie tak: no
    dobra, co PONADTO oferujesz za wyzsza cene? spodziewalabym sie, ze
    twoj projekt bedzie lepszy jakosciowo, na lepszym poziomie, staranniej
    wykonany, szybciej - skoro masz doswiadczenie i cenisz sie bardziej,
    niz ci licealisci.
    spodziewalabym sie tez, ze w twojej ofercie to bedzie na pierwszym
    miejscu.

    jesli jednak nie am to miejsca - biore licealiste, bo tanszy a jego
    produkt bedzie dokladnie taki sam.
    to by do mnie przemawialo, a nie argument ze "ja wystawiam
    fakture".. "mam doswiadczenie".

    moze nie umiesz po prostu swoixh uslug odpowiednio sprzedac, przekonac
    zleceniodawcy ze skorzysta z twojego zlecenia bardziej w dluzszej
    perspektywie?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net