PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy...Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
  • Data: 2003-05-04 22:52:39
    Temat: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Od: "Kriegspiel" <v...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller wrote:
    > "Kriegspiel" <v...@k...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > piekne uogolnienie, niestety nie bardzo proawdziwe. jest cala fura
    > zawodow, w ktorych zrobic dobrze znaczy poswiecic na to wiecej czasu.
    >
    > ot chociazby grafik (przewalenie ilus-tam setek zdjec mozna zrobic
    > automatycznie i bedzie szybko a mozna zrobic kazde odddzielnie recznie
    > i efekt bedzie LEPSZY), jakikolwiek
    > designer... programista...dziennikarz.... autor tekstow...
    >
    > koncowy produkt (komercyjny) to jest zawsze efekt kompromisu miedzy
    > jakoscia, terminem i cena.

> [...]

    Odniosłem wrażenie, że powyższe, to przekonywanie przekonanego. Napisałem
    swoją wypowiedź zupełnie w innym kontekście.
    Chodziło mi o to, że są ludzie, którzy wyraźnie mówią, że za "jakoś tam"
    biorą tyle a za "jakość" tyle. Wolałbym, aby mówili, że "jakoś tam" wogóle
    nie robią. Bo jeżeli przy "jakości" im nie wyjdzie, można odnieść wrażenie,
    że próbują kogoś zrobić w konia. I nie ma to nic do rzeczy z kompromisami,
    októrych tak wykwintnie piszesz. A dziennikarze są w ogromnej większości
    kompletnie nie przygotowani do pracy.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski