PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy...Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
  • Data: 2003-05-05 02:26:42
    Temat: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Kriegspiel" <v...@k...com> writes:

    [...]

    > Odniosłem wrażenie, że powyższe, to przekonywanie przekonanego. Napisałem
    > swoją wypowiedź zupełnie w innym kontekście.
    > Chodziło mi o to, że są ludzie, którzy wyraźnie mówią, że za "jakoś tam"
    > biorą tyle a za "jakość" tyle. Wolałbym, aby mówili, że "jakoś tam" wogóle
    > nie robią. Bo jeżeli przy "jakości" im nie wyjdzie, można odnieść wrażenie,
    > że próbują kogoś zrobić w konia. I nie ma to nic do rzeczy z kompromisami,

    ale w takim razie czy to nie jest kwestia po prostu tego, ze
    _nieumiejetnie_ sprzedaja swoje uslugi/produkt?

    imho, tak.
    popatrz, jakos nikogo nie razi, a uwaza sie za normalne, ze pelna
    wersja jakiegos programu, jak np. photoshop jest drozsza niz
    np. photoshop elements. czy to znaczy, ze ten drugi program jest "byle
    jaki"?
    no przeciez nie. jet po prostu bardziej okrojony, nie ma tylu opcji.

    z drugiej strony ja tez zauwazylam problem, ze sa ludzie, ktorzy
    twierdza, iz 'jaka placa taka praca' i nie maja chociazby na tyle w
    sobie profesjonalizmu, zeby to, co robia, zrobili DOBRZE. malo,
    ograniczenie - ale porzadnie.

    tylko ze to chyba jest odwieczny problem: w kazdej jednej pracy i
    zawodzie sa ci, co robia na odwal sie i byle jak, i ci, co robia
    porzadnie i najlepiej jak potrafia.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net