PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Date: Thu, 5 Oct 2006 22:42:59 +0200

    W wiadomości news:1w8ader9iw4p3$.1t85jnh7w07by.dlg@40tude.net Maciej
    Oszutowski <l...@m...sig> pisze:

    > Hmmm... Pierdzenie w stołek chyba nie jest mile widziane w żadnej firmie?
    Wiesz - ja tam się nie interesuję co jest mile czy niemile widziane w
    "firmie", nie jestem bowiem firmoidem. (*)
    Wolę się posługiwać pojęciem "pracodawca", choć i on nie jest - na logikę -
    odpowiedni.
    Ad rem - jeśli udało ci się zrealizować obowiązki i chwilowo nie mieć
    roboty, to raczej zdrowym odruchem będzie nieujawnianie tego faktu (bo i po
    co?) i wykorzystanie tego czasu na własne potrzeby, a nie dobrowolne
    dokładanie sobie roboty na garba.

    > E-e to działa trochę inaczej. Zauważ, że nie pracuje się ciągle nad tym
    > samym projektem - każdy następny jest zazwyczaj bardziej
    > skomplikowany... A więc narzędzie trzeba rozwijać ;) A jeżeli narzędzie
    > uda się odpowiednio "sprzedać" to zawsze można je dać np. firmie
    > robiącej outsorcing (np. w tym konkretnym przypadku) testowania softu i
    > wymagać odpowiedniego (popartego wcześniej odpowiednimi badaniami)
    > wzrostu wydajności.
    Masz rację, tego nie uwzględniłem. W tej sytuacji czasokres potrzebny do
    osiągnięcia wymiernego efektu 24-godzinnego czasu wolnego może się nieco
    wydłużyć. ;)

    *) firmoid - zdegenerowana forma hominida, podobnie jak marketoid. Inaczej -
    homo firmiensis, homo marketis. ;)

    Jotte