PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-06 06:39:23
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > I co niby mam osiągnąć, bawiąc się w prowokacje? Po prostu mam wewnętrzną
    > potrzebę trochę popomagać innym w miarę możliwości, więc się udzielam...]

    Udzielasz się - tak. Pomagasz - nie.

    > I zapytam ponownie, gdyż nie uzyskałem odpowiedzi: dlaczego, jeśli ktoś ma
    > dość radykalne poglądy, to od razu jest brany za jakiegoś prowokatora?

    Poglądy radykalne są odmienne od innych, ale opierają się w jakiś sposób na
    teorii i praktyce życiowej, a nie im zaprzeczają.

    > Dla wielu gości godzących się pracować za pensję minimalną, autorytet
    > buduje się najskuteczniej właśnie poprzez strach. Wręcz powiedziałbym, że
    > próba budowania autorytetu przez cokolwiek innego jest z góry skazana na
    > niepowodzenie.

    Hmm... Masz może niemieckie czy rosyjskie korzenie, rodowe nazwisko na H czy
    S? Bo jeśli nie, to powinieneś poczytać i pouczyć się (jeśli już się uczysz
    te 12 h na dobę, jak to w którymś wątku pisałeś) o zachowaniach
    międzyludzkich, podstawach psychologii i temu podobnych 'pierdołach'.

    Autorytet zdobywa się latami, a stracić można go w jednej chwili - np.
    właśnie strasząc.

    --
    ps