PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-05 21:51:39
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eg3u8u$11p6$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

    > I co niby mam osiągnąć, bawiąc się w prowokacje?
    Idź do psychologa, pewnie to wykryje.

    > Po prostu mam wewnętrzną potrzebę trochę popomagać innym w miarę
    > możliwości, więc się udzielam...
    I jak widzisz efekty tej pomocy i zapotrzebowanie na nią? W końcu trochę już
    popisałeś, poczytałeś odpowiedzi na swoje posty, więc zapewne masz jakieś
    wnioski, spostrzeżenia...

    > Dla wielu gości godzących się pracować za pensję minimalną, autorytet
    > buduje się najskuteczniej właśnie poprzez strach.
    Masz o tym zerowe pojęcie. Przez strach buduje się jedynie nienawiść i
    upodlenie. Nigdy autorytet.

    Słuchaj, nie chciej pomagać innym, bo jeszcze im zaszkodzisz. Pomóż najpierw
    sobie, co?

    --
    Jotte