PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-05 21:48:17
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 5 Oct 2006 17:52:06 +0200, Any User <a...@m...com>
    w <eg39n6$m6j$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Mi nie chodzi o straszenie, ale o zwolnienie dyscyplinarne lub naganę z
    > wpisem do akt.

    Interesujące byłoby motywowanie tego w sądzie, jak będziecie mieli coś
    takiego, to bym się zapoznał.

    > Straszenie "rzeczami" jest bez sensu. Nieporównywalnie skuteczniejsze jest
    > wywołanie trwałej atmosfery zastraszenia samym autorytetem pracodawcy.

    Autorytet nie wywołuje zastraszenia, autorytet wywołuje szacunek.

    > No z reguły działy rozliczają się pomiędzy sobą za obciążenie serwerów i
    > łączy. Takie rzeczy są/powinny być monitorowane. To procentuje nie tylko
    > możliwością obciążenia pracownika, ale też wieloma innymi rzeczami.

    Niby jakimi? Jest sobie łącze i się nudzi, bo przelew do ZUSu idzie raz
    w miesiącu, a poczta kapie czasem.
    No chyba że Pan Administrator ma p2p i zachowuje się jak pies ogrodnika.

    A fakt, ze działy obciążają się kosztami łącza które się nudzi
    bynajmniej nie wpływa na autorytet pracodawcy.

    ja czyli jakub
    Revoke.