PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-05 20:07:21
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 5 Oct 2006 21:28:22 +0200, Jotte napisał(a):

    > Cooo??

    Hmmm... Pierdzenie w stołek chyba nie jest mile widziane w żadnej firmie?

> [...]
    > ułatwiajace waszą pracę powodują, że "wolnego czasu" jest więcej. W wolnym
    > czasie uzyskanym dzieki wykonanym w wolnym czasie narzędziom możecie tworzyć
    > narzędzia automatyzujące lub ułatwiające waszą pracę w jeszcze większym
    > stopniu. Dzięki temu stale rosnąca ilość wolnego czasu pozwala wam tworzyć
    > jeszcze doskonalsze narzędzia automatyzujace lub ułatwiające pracę.
    > W końcu okaże się, że narzędzia utworzone w czasie wolnym są tak doskonałe,
    > że czas wolny wynosi 8h dziennie. Wówczas nastąpi wymierny efekt w postaci
    > wymówienia i będziecie mieli 24h wolnego na dobę. ;))

    E-e to działa trochę inaczej. Zauważ, że nie pracuje się ciągle nad tym
    samym projektem - każdy następny jest zazwyczaj bardziej skomplikowany... A
    więc narzędzie trzeba rozwijać ;) A jeżeli narzędzie uda się odpowiednio
    "sprzedać" to zawsze można je dać np. firmie robiącej outsorcing (np. w tym
    konkretnym przypadku) testowania softu i wymagać odpowiedniego (popartego
    wcześniej odpowiednimi badaniami) wzrostu wydajności.

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |