PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-05 21:24:43
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " art" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eg2c3f$4kd$1@inews.gazeta.pl...
    > No, az taki zielony to nie jestem ;) Problem tylko w tym, ze cholera,
    kasują
    > mi sie wiadomości przekierowane z poczty prywatnej i przychodza wyłacznie
    na
    > poczte pracową. A nie ma opcji zachowania kopii wiadomosci na serwerze
    poczty
    > prywatnej. A poza tym, nie dochodzą e-maile wysyłam z poczty pracowej na
    > pocztę prywatną (tą w ktorej ustawilem przekierowanie). Zeby sie polapac w
    > tym, ktore wiadomosci zostaly wyslane z ktorej poczty i kiedy to istna
    magia.
> [...]

    Na gmailu jest. Da sie ustawic przekierowanie i pozostawienie kopii na
    gmailu w skrzynce np odebranej lub zarchiwizowac. Jak nie masz tam konta to
    napisz dam Ci zaproszenie.

    Gmaila mozesz uzyc jako stacji posredniej z prywatnej na gmaila z gmaila na
    pracownicza. Gmaial w domu mozesz obsluzyc takze z klientow poczty.
    Co do wysyłania tez mozesz miec blokade. U mnie "poza" trzbea bylo wysylac
    poprzez sekretariat.

    stclaus