PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-06 06:57:39
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Poglądy radykalne są odmienne od innych, ale opierają się w jakiś sposób
    > na
    > teorii i praktyce życiowej, a nie im zaprzeczają.

    Moje opierają się na praktyce, gdyż teorii z zakresu psychologii nigdy nie
    miałem okazji opanować. Aczkolwiek staram się sobie czytać pewne rzeczy nt.
    socjotechnik, kierowania ludźmi. Miałem kiedyś taką fajną książkę, przekład
    z radzieckiego, rok chyba 1972-3, o psychologii. Tam było wiele o stosunkach
    szef-podwładny, rodzic-dziecko itp., w kontekście efektywnego osiągania i
    wymuszania swoich celów. Dużo się z niej nauczyłem, ale niestety musiałem ją
    oddać, a nie było mnie wówczas stać na ksero całej książki, więc już się z
    niej nie uczę...

    > Hmm... Masz może niemieckie czy rosyjskie korzenie, rodowe nazwisko na H
    > czy
    > S? Bo jeśli nie, to powinieneś poczytać i pouczyć się (jeśli już się
    > uczysz
    > te 12 h na dobę, jak to w którymś wątku pisałeś) o zachowaniach
    > międzyludzkich, podstawach psychologii i temu podobnych 'pierdołach'.

    No właśnie kiedyś czytałem, a później niejednokrotnie miałem okazję testować
    w praktyce. I mogę Cię zapewnić, że dla człowieka, który zdaje sobie sprawę
    (wie i jest pogodzony duchowo), że jego pensja minimalna + max 100pln, to
    już szczyt jego kariery zawodowej i wyżej już nie zajdzie, oraz że w wypadku
    utraty tej pracy, nie znajdzie nowej, bo np. jest za stary, budowanie
    autorytetu przez strach jest najskuteczniejsze ze wszystkich metod.