PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-06 07:22:20
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak, to wiele wyjaśnia :)

    Możesz szerzej? Co jest dziwnego/śmiesznego w tym, że nie mam wykształcenia
    z zakresu psychologii i dokształcam się samodzielnie w ramach hobby?

    > Jest takie przysłowie - z niewolnika nie ma pracownika. Naprawdę.
    >
    > Rozumiem, że w tej branży, w której pracujesz (czyli IT), ta minimalna +
    > 100
    > pln to normalna pensja?

    No na stanowiskach związanych z IT, oczywiście nie. Ale np. ludziom od
    sprzątania magazynów trudno płacić nawet te +100 - tacy mają po prostu
    minimalną. Podobnie jest w innej firmie, z którą jestem w pewien sposób
    związany - tam dostawcy (żarcia do domu) są traktowani tylko i wyłącznie
    strachem, przez co znacznie wydajniej pracują i są lojalniejsi. A próby
    traktowania łagodniejszego były już wielokrotnie i prowadziły zawsze do
    obniżenia wydajności i pozwalania sobie przez nich na "odzywki" w stosunku
    do przełożonych.