PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-06 11:49:06
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneiavv7.a68.jakub@jakub.kofeina.net...

    | Jak bardzo czasem jak wymierne?
    | Bo może się okazać, że bardziej by się wam opłacało nie mieć tych
    | narzędzi, albo mieć je nieoficjalnie.

    To zależy od pracodawcy.

    Zrobiłem jakieś narzędzie dzięki któremu moja wydajność wzrosła. Pokazuję go
    szefowi. Jeżeli szef to w jakiś sposób docenia (np. premia, podwyżka od
    czasu do czasu itp.) to fajnie - robię to nadal. W przeciwnym razie na
    przyszłość będę ukrywał wolny czas i jeżeli coś zrobię to dla siebie a nie
    dla firmy.

    Albo firma mnie docenia i zyskuje na tym, albo firmie nie zależy i w efekcie
    traci.

    --
    Grzegorz Skoczylas