PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Date: Thu, 5 Oct 2006 21:28:22 +0200

    W wiadomości news:1oa61x17i93o6.9vaxql11p3d2.dlg@40tude.net Maciej
    Oszutowski <l...@m...sig> pisze:

    > Wiesz, według mnie (nie, nie jestem pracodawcą, tylko pracownikiem)
    > pracownik w miejscu pracy powinien *pracować*. Jak chwilowo nie ma roboty,
    > to powinien sobie takową znaleźć.
    Cooo??

    > W firmie w której pracuję jest to dość
    > popularne - w "wolnym czasie" tworzymy sobie narzędzia ułatwiające lub
    > automatyzujące część naszej pracy.
    > A za to już czasem trafiają się
    > wymierne korzyści ;)
    Słusznie. Stworzone w "wolnym czasie" narzędzia automatyzujące lub
    ułatwiajace waszą pracę powodują, że "wolnego czasu" jest więcej. W wolnym
    czasie uzyskanym dzieki wykonanym w wolnym czasie narzędziom możecie tworzyć
    narzędzia automatyzujące lub ułatwiające waszą pracę w jeszcze większym
    stopniu. Dzięki temu stale rosnąca ilość wolnego czasu pozwala wam tworzyć
    jeszcze doskonalsze narzędzia automatyzujace lub ułatwiające pracę.
    W końcu okaże się, że narzędzia utworzone w czasie wolnym są tak doskonałe,
    że czas wolny wynosi 8h dziennie. Wówczas nastąpi wymierny efekt w postaci
    wymówienia i będziecie mieli 24h wolnego na dobę. ;))

    Jotte