PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy? › Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
  • Data: 2006-10-05 19:17:03
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1160071673.683481.61890@m73g2000cwd.googlegroup
    s.com Yeh
    <y...@a...net> pisze:

    > Załóż blokade na jego numery, zmuś go aby dzwonił do Ciebie przez
    > Paragwaj;)
    Po co takie kombinacje? Zwyczajnie zmieniłem kiedyś numery telefonów,
    zastrzegłem i po sprawie.

    > a tak serio...
    > o ile nie możesz zaskarżyc szefa że do Ciebie dzwoni
    Nie dzwoni. Nie zna numeru ani do domu, ani na komórkę.

    > , to szef może
    > Ci przywalić za to że odbierasz poczte pomimo zakazów.
    Uważam taki zakaz może być uzasadniony. Oczywiście nie bzdurami typu, "płacę
    za pracę a nie za odbieranie prywatnych mejli". Prędzej uzasadnieniem może
    być bezpieczeństwo systemu i danych.

    > moja była kierownica (zreszta żona herr szefa:D), zabroniła nam
    > używania netu wogóle, pomimo że był podpięty do kompa. założyli
    > nam hasło na wejscie
    Widzisz, a wątkoczyńcę uwiera zaledwie brak dostępu skrzynki pocztowej innej
    niż firmowa.
    Myślał, że jest cwany bo sobie przekierowanie zrobił na tę firmową (co jest
    samo w sobie pomysłem bzdurnym), a że oczywiście nie zadziałało to szuka
    "obejścia".
    Przy w miarę znającym się na rzeczy adminie sieci o architekturze
    klient-serwer (a pewnie taka jest) jest mało prawdopodobne aby znalazł.
    Można spróbować zabootować kompa z jakiegoś Live Linuxa, skonfigurować co
    trzeba, ale wątpię w powodzenie takiego farmazonu.

    Jotte