PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-18 11:39:58
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gdk8g1ds2ftucg63qsk8j7o6tntmmk0j1o@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Chcę żeby mnie zostawiono w świętym spokoju i żeby
    > żaden urzędnik nie ładował swoich łap w moje sprawy
    Myślałeś o bezludnej wyspie albo jakimś innym rodzaju eremu? ;)))

    > A co za różnica czy będzie podatek liniowy czy progresywny, jeśli oba
    > będą wysokie? Niech te podatki będą przede wszystkim niskie.
    O to mi chodziło. Nie precyzowałem, bo już uprzednio jasno to napisałem.

    > Ale dopiero przy składaniu wypowiedzenia, a nie przy zawieraniu umowy
    > o pracę.
    No wiesz, nie wszystko musi być idealnie tak jak Ty chcesz.

    > Chcę
    > zawrzeć konkretną umowę, to zawieram. Co komu do tego jaki mam wpisany
    > okres wypowiedzenia, ile i czy w ogóle płacą mi chorobowe lub za
    > urlop?
    Ja mam, ja pracuję, ja chcę...
    Już pisałem - nie jesteś pępkiem świata. Prawo jest dla społeczeństwa, a nie
    tylko dla Bremsego.

    > Nie ma żadnej niekonsekwencji. Żeby z Polski wyjechać, musiałbym
    > najpierw spowrotem przyjechać, co dla samej idei mobilności jest
    > trochę bez sensu ;-)
    Rozumiem. Czy to wszystko co postulujesz funkcjonuje w Anglii?

    > Nie widzę. Ale w niektórych jest większa
    > swoboda niż w Polsce.
    Zgadzam się. Już pisałem - pewne ograniczenia można by poluzować, niektórych
    brakuje, część trzeba by doprecyzować

    Jotte.