PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-18 17:15:18
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:de1vv9$ne1$1@atlantis.news.tpi.pl Immona
    <c...@w...zpds.com.pl> pisze:

    > Pamietasz, jak Ci opowiadalam sytuacje z poprzedniej pracy?
    A to było przed kaszką, czy po? ;))

    > Nie rusza
    > mnie, ze oni beda tak dalej postepowac z innymi. A to dlatego, ze wymogi
    > rekrutacyjne sa takie, ze osoba je spelniajaca znajdzie inna prace, jak
    > sie postara i kto tam siedzi i sie daje tak traktowac, to widocznie lubi.
    Trochę przesadzasz.

    > Sad jest slusznym rozwiazaniem tam, gdzie w gre wchodzi duza strata
    > materialna,
    To sie da wycenić, sprawa prosta

    > zdrowotna
    z tym już gorzej

    > lub moralna.
    A z tym całkiem kiepsko - nasze prawodawstwo i sądownictwo do rozstrzygania
    takich kwestii jest absolutnie nieprzygotowane.

    > A spotkalam kiedys osobe, ktora
    > pracowala bez placenia jej... 2 lata.
    Może się zapętliła rekurencyjnie. :-))

    > Zainteresuj sie troche tematem o dretwo brzmiacym tytule
    > "odpowiedzialnosc spoleczna biznesu".
    Wrzuciłem hasło w googla. Trochę wylazło, czytam. Ale na razie
    nieszczególnie mi idzie. To chyba nie dla mnie, jakieś takie niekonkretne,
    za dużo gadania. Jestem prostym człowiekiem, nie lubię takich rozwolnień...
    ;).

    > A taki sondaz bylby bardzo ciekawy. Mozna by sie nawet pokusic o jego
    > zrobienie.
    Bo ja wiem, chyba jednak nie. O ile jakąś sensowną metodę ewaluacji wyników
    można by jeszcze skonstruować, o tyle na weryfikację wiarygodności
    poszczególnych odpowiedzi brak szans. A to chyba załatwia całość pomysłu.

    > Tak, tu - nawet sposrod bezrobotnych - siedza ci, ktorym sie bardziej
    > udalo. Ale to czyni te opinie ciekawa. Zawsze wole sluchac kogos, komu
    > sie cos lepiej udalo niz mi, bo mam szanse nauczyc sie czegos, co i ja
    > wykorzystam z pozytkiem dla siebie.
    Też tu siedzę, czytam i gadam dla wiedzy.

    Jotte