PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-18 13:40:19
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >O to mi chodziło. Nie precyzowałem, bo już uprzednio jasno to napisałem.

    >No wiesz, nie wszystko musi być idealnie tak jak Ty chcesz.

    >Ja mam, ja pracuję, ja chcę...
    >Już pisałem - nie jesteś pępkiem świata.

    Ja nie twierdzę, że jestem. Dlatego nie chcę, żeby ktoś sie fatygował
    i kłopotał sprawdzaniem i analizowaniem umowy jaką z kimś zawarłem. Ja
    naprawdę dziękuję za płatne urlopy, może to i fajna sprawa jest, ale
    nie przejmujcie się jak go nie dostanę, ja sobie z boku postoję, co
    będę PIPie pice zawracał

    > Prawo jest dla społeczeństwa, a nie
    >tylko dla Bremsego.

    Ale jestem częścią społeczeństwa. Co to przeszkadza reszcie
    społeczeństwa, że sobie jakiś Bremse przyjedzie i podpisze umowę o
    pracę, w której będzie napisane, że nie ma prawa do urlopu?