PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-18 16:17:15
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f139g1ldd8cia1loe06n8qtrk7alh6ukvo@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Co to przeszkadza reszcie
    > społeczeństwa, że sobie jakiś Bremse przyjedzie i podpisze umowę o
    > pracę, w której będzie napisane, że nie ma prawa do urlopu?
    To nie tak. Ten zapis nie jest po to, żeby kogoś zmusić do pójścia na płatny
    urlop. Jest on po to, aby pracodawca nie mógł go jednostronnie nie udzielić
    ew. zmusić pracownika do pozornie dobrowolnej rezygnacji. Jednak i w tym
    układzie nie jesteś bez szans na realizację swojej idei. Mógłbyś podczas
    takiego "przymusowego" urlopu pracować normalnie na zasadzie wolontariatu, a
    zarobione w tym czasie pieniądze przelać na konto firmy lub szefa jako
    darowiznę.

    BTW w wiadomości news:ddgf2i$ibe$1@news.dialog.net.pl stwierdziłem, że JKM
    to zabawny pajacyk, który sam sobą ośmiesza własne poglądy. Przyznam, że
    była to powierzchowna opinia jaką powziąłem widując tego osobnika od czasu
    do czasu gdzieś w TV groteskowo perorującego i rzucającego jakieś księżycowe
    pomysły. Ale dziś skorzystałem z linku jaki ma w sigu nasz współgrupowicz,
    który myśli że samodzielnie myśli. Drogą lektury zapoznałem się ze
    szczegółami programu JKM.
    Oczy parokrotnie odbiły mi się od monitora i muszę uczciwie przyznać, że
    byłem w mylnym błędzie - to w żadnym razie nie jest błazen.
    To obłąkany szaleniec, który mając choćby trochę władzy czy jakichkolwiek
    możliwości decyzyjnych w dziedzinie stosunków społeczno-gospodarczych mógłby
    stać się niebezpieczny dla kraju i społeczeństwa. Co za szczęście, że
    wyborcy go ignoruja i tym samym izolują.

    Jotte