PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-21 07:38:57
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: "Immona" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dgqsgl$lng$1@inews.gazeta.pl...

    > Re to: Bremse [Wed, 21 Sep 2005 01:22:54 +0100]:

    > W zasadzie to istnieje ;) Nizsza klasa nizsza, srednia klasa nizsza,
    > wyzsza klasa nizsza, nizsza klasa srednia, ... ;) Nie slyszales tego
    > nigdy? ;)

    Chyba sie naczytalas pewnego artykulu w "Polityce". :D Mial sensowne
    spostrzezenia i niektore kryteria (jadlospis), ale znam za wiele osob,
    ktorych by sie nie udalo umiescic na sztywno w ich klasyfikacji.

    > Wbrew pozorom, patrzac na 'sile nabywcza' ;) tudziez standard zycia
    > wzgledem wlasnej spolecznosci, moze sie okazac ze calkiem niezle ;)
    > Ale sprawdzaj i daj znac ;)

    Prasa donosi, a czytane przeze mnie anglojezyczne chinskie forum dyskusyjne
    potwierdza, ze panujacy w Chinach rasizm czyni ten kraj chwilowym rajem
    ekonomicznym dla bialych. GW ostatnio pisala o dwoch dziewczynach, ktore
    dostaja kase wystarczajaca na wynajmowanie luksusowego apartamentu z netem
    za 3 godziny dziennie przesiadywania w knajpie, ktorej obecnosc bialych
    dziewczyn zwieksza prestiz i przyciaga klientow. Nikt ich nie zaczepia ani
    nie ma innych niedogodnosci, po prostu siedza i pija piwo. Na dobrze
    oplacanego nauczyciela angielskiego mozna sie zalapac majac znajomosc jezyka
    na poziomie FCE i zadnego doswiadczenia pedagogicznego, bo szkola jezykowa
    chce umieszczac biale twarze nauczycieli na swoich ulotkach, co zwieksza jej
    prestiz. itd. Ktos dostatecznie zdeterminowany moglby pokonac odleglosc
    metodami niskobudzetowymi i bez wielkiego problemu zalapac sie na miejscu co
    najmniej do sredniej klasy sredniej :)

    I.