PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkali sie gluchy ze slepym... › Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
  • Data: 2003-03-01 17:29:06
    Temat: Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "motto" <m...@o...pl> wrote in message
    news:b3qppk$pu5$1@news.telbank.pl...

    > I co chcesz udowodnić, iż człowiek który przepracował 20 lat jako
    > specjalista i teraz z całą pewnością jest ekspertem w swojej dziedzinie
    jest
    > gorszy od Ciebie bo nie ma ani komputera, ani dostępu do niego,
    ewentualnie
    > nie stać go na skorzystanie z opisywanych przez Ciebie usług??

    Wytłumacz mi proszę, jakimi pokrętnymi ścieżkami podążały Twe myśli, gdy
    wysnuwałeś powyższe wnioski z mojej zacytowanej tu wypowiedzi. Ja nie
    odnajduję żadnego logicznego związku.

    > Chcesz podyskutować na temat mojego postu ok, ale zostaw już ten
    "drobiazg"
    > i zajmij się tekstem jako całością,

    Jak już wspomniałem w początkach tego wątku, z większością Twoich tez się
    zgadzam. Moje zastrzeżenia wzbudził jedynie ów drobiazg, którego Ty bronisz
    teraz jak niepodległości.

    Tomek Z.