PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkali sie gluchy ze slepym... › Re: Spotkali sie gluchy ze slepym... - to sprubujmy coś wymysleć.
  • Data: 2003-03-02 11:36:30
    Temat: Re: Spotkali sie gluchy ze slepym... - to sprubujmy coś wymysleć.
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b3sje0$fbb$1@news.telbank.pl...
    > Tak abstrahując ten problem można dość szybko rozwiązać.
    > Jest Urząd pracy, który ma takie oferty, jakie ma... Myślę, że rozsądnym
    był
    > by przepis nakazujący zgłoszenie każdej oferty pracy (wraz ze
    szczegółowymi
    > wymaganiami i proponowanym wynagrodzeniem etc.) do najbliższego
    Powiatowego
    > Urzędu Pracy pod groźbą dość dużej kary pieniężnej w przypadku nie
    zrobienia
    > tego. Urząd Pracy powinien zrobić Centralny Rejestr Ofert Pracy i
    > opublikować je np. w Internecie. Tu już może za daleko wybiegam, ale
    > podobałoby mi się osobiście gdyby firma mogła zatrudnić tylko pracownika z
    > grona rekomendowanych przez PUP (co w pewnym stopniu ograniczałoby lub
    > utrudniało zatrudnianie po znajomości). Co o tym sądzicie??
    > Pozdrawiam

    Proponuje jeszcze, aby kierownik UP mogl odstapic od takiego wymogu "w
    uzasadnionych przypadkach".
    A ja bym mogl zostac takim kierownikiem. I juz po pol roku bym mial swoja
    beeme, dom i duuuza kwote na koncie.
    Brawo !
    A mnie czasami zatanawai skad politycy biora swoje glupawe pomysly (
    winiety, biopaliwa, ustawa o ochronie lokatorow, brak
    dyskryminacji kobiet ). A tu prosze - obywatele sami kreca bicz .

    --
    Jacek