PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkali sie gluchy ze slepym...Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
  • Data: 2003-03-02 13:13:01
    Temat: Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    motto napisał:

    > Hipoteza, nie mam komputera, moi znajomi nie maja komputerów, mieszkam na
    > wsi i nie ma nigdzie w promieniu 20 km cyber caffe.

    Wystarczy, ze trzeba szukac roboty conajmniej kilka miesiecy - wiekszosc
    znajomych (jak sie ich ma, a nie jest sie burakiem jak np ja ;) ) juz
    by sie wkurzyla za kilkokrotne wizyty kazdego tygodnia, a wydawanie
    powiedzmy 5 zl na kafejke po 3 razy w tygodniu, kazdorazowo dla jednego
    CV to chyba tez zbytek u bezrobotnego?

    Flyer