PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkali sie gluchy ze slepym...Re: Spotkali sie gluchy ze slepym... - to sprubujmy coś wymysleć.
  • Data: 2003-03-02 09:36:36
    Temat: Re: Spotkali sie gluchy ze slepym... - to sprubujmy coś wymysleć.
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości news:b3qsmg$9t4>
    > (...) problem z dotarciem z ogloszeniami o pracy do pracownikow;
    Tak abstrahując ten problem można dość szybko rozwiązać.
    Jest Urząd pracy, który ma takie oferty, jakie ma... Myślę, że rozsądnym był
    by przepis nakazujący zgłoszenie każdej oferty pracy (wraz ze szczegółowymi
    wymaganiami i proponowanym wynagrodzeniem etc.) do najbliższego Powiatowego
    Urzędu Pracy pod groźbą dość dużej kary pieniężnej w przypadku nie zrobienia
    tego. Urząd Pracy powinien zrobić Centralny Rejestr Ofert Pracy i
    opublikować je np. w Internecie. Tu już może za daleko wybiegam, ale
    podobałoby mi się osobiście gdyby firma mogła zatrudnić tylko pracownika z
    grona rekomendowanych przez PUP (co w pewnym stopniu ograniczałoby lub
    utrudniało zatrudnianie po znajomości). Co o tym sądzicie??

    motto

    ps. jakby co to wymyśliłem to tak na poczekaniu, więc może by należało
    pomysł dopracować, ale według mnie jest dobry.