PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkali sie gluchy ze slepym... › Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
  • Data: 2003-03-02 09:15:05
    Temat: Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2bs0upujg.fsf@pierdol.ninka.net...
    > wiesz, prawie w kazdej dziurze zabitej dechami znajdzie sie chociaz
    > jedna osoba z komputerem, a na nim ma jakis edytor tekstow.
    Nie, no oczywiście, tak samo jak wszędzie (i tu już nie prawie) znajdzie się
    ktoś, kto posiada samochód, co wcale nie znaczy, że nam go użyczy. Tak wiem,
    w każdym większym mieście jest wypożyczalnia samochodów, ale niestety na
    wyposażenie takowego nie każdego stać no i nie każdy ma prawo jazdy.
    Rozumiesz analogie???

    > zreszta, o czym my tu mowimy.
    > w 1985 roku kiedy w polsce...
    To był 1985 rok, dzis mamy 2003. :)

    > (...) i bedzie mial argument nie do zbicia: no przeciez I TAK SIE NIE UDA.
    > a w ogole to wszystko kosztuje, ja jestem biedny, nie mam, nie bede
    > mial a caly swiat zly i ma mnie w dupie i najlepiej sie zabic.
    No tak, bo przecież wystarczy tylko i wyłącznie skończyć ogólniak, zrobić
    prawo jazdy, nauczyć się obsługi komputera, zrobić sobie CV na komputerze i
    zacząć szukać pracy. Tak, tak, oczywiście w ten oto prosty sposób każdy na
    100% znajdzie pracę. Tylko dlaczego... ah nie ważne. Przepraszam za sarkazm,
    ale Nina gdzie ty żyjesz???

    motto