PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkali sie gluchy ze slepym... › Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
  • Data: 2003-03-01 18:12:04
    Temat: Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości
    news:b3qqm3$rn7$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Wytłumacz mi proszę, jakimi pokrętnymi ścieżkami podążały Twe myśli, gdy
    > wysnuwałeś powyższe wnioski z mojej zacytowanej tu wypowiedzi. Ja nie
    > odnajduję żadnego logicznego związku.
    Czytam między wierszami... A tak poważniej musisz przyznać, iż zdarzają się
    przypadki, kiedy to właśnie z niemożności przygotowania stosownych w jak
    najbardziej odpowiedni sposób dokumentów ludzie przegrywają rywalizację o
    miejsce pracy z osobami które taka możliwość mają. Nie twierdzę tu, iż jest
    to duży odsetek, ale problem z pewnością występuje i o tym pisałem w swym
    pierwszym poście. Ty zdajesz się tego nie zauważać i na podstawie Twoich
    słów "wydedukowałem", iż według Ciebie jeśli ktoś nie ma takiej możliwości
    to nie zasługuje na prace i tym samym jest gorszy (ot choćby od Ciebie).
    Wiem, że to dość daleko idące wnioski, ale w końcu każdy ma prawo do
    własnego zdania, a fakty jeśli chodzi o posiadanie dostępu i umiejętności
    obsługi komputera mówią niestety same za siebie. Fakty co do kosztów takiego
    dostępu i zamożności społeczeństwa również są jednoznaczne, więc tak
    właściwie o co chodzi??

    motto