PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada › Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
  • Data: 2007-02-05 16:22:19
    Temat: Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet jeśli, to nie jest to zmartwienie pracownika.

    No właśnie. Więc po co podnosić ten temat. Pracownik bez pracodawcy nie
    generuje zysku. Pracodawca bez pracownika- bardzo często- tak.
    W interesie pracowników jest miec pracodawcę. Jakby nie patrzeć to jeszcze
    ciągle pracownicy konkurują o miejsca pracy znacznie bardziej niż pracodawcy
    o pracowników i moim zdaniem to globalnie zdrowsza sytuacja bo motywuje
    pracowników.

    Prawda. To skutek pomysłu, organizacji i wskazywania celu. Żadna orkiestra
    nie zagra bez dyrygenta.

    > Guzik prawda. Twój zysk jest wynikiem pracy przede wszystkim pracowników.
    > Jak ci w to trudno uwierzyć to osiągnij go bez nich.

    Da się to zrobić(kontrakty, zlecenia dla innych firm). A praca pracowników
    jest skutkiem przede wszystkim inicjatywy pracodawcy. I na tym polega ta
    wspólnota interesów. to przypomina kłótnie o to co było pierwsze: jajko czy
    kura...

    Dokładnie. Bardzo szybko zmienia się punkt widzenia i zaangażowanie. A że
    nikt nie musi to też wszycy tego nie robią, ale prawda jest taka, że
    największe kokosy przynosi nie praca tylko jej organizowanie, dlatego
    kierownicy, zarabiają więcej od pracowników, a właściciele aktywów najwięcej
    mimo, że często NIC nie robią tylko posiadają....

    --
    Jackare