PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
    From: web <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do szanownych pracodawców
    Date: Mon, 11 Aug 2003 13:38:42 +0200

    In article <bh7u0l$4pe$1@absolut.sgh.waw.pl>, d...@s...waw.pl says...

    > Ja widzę tzw. "równe szanse"
    > w czymś innym. Obniżeniu podatków i okrojeniu państwa
    > do minimum. Tylko, że to się w Polsce długo jeszcze
    > nie zdarzy.

    Dokladnie tak. To wlasnie moim zdaniem sa rowne szanse. A jeszcz kiedys
    mnie krew zalewala, kiedy w telewizji panowie pokroju Leppera
    opowiadali, ze podatek liniowy jest niesprawiedliwy, bo jak to mozliwe,
    aby pan Kulczyk placil taka sama stawke jak jakis wioskowy bidula. Tylko
    zapomnieli chyba, ze chodzi o stawki procentowe. I 10% od 800 zl, to
    jest zlotych 80, a 10% od 300 000 zl to jest 30 000 zl. No, ale
    wiekszosc z nich podstawowki ledwie ukonczyla, wiec o procentach moga
    nie miec pojecia. Ewentualnie procenty przeliczaja na sile trzepania w
    mozg za pomoca taniej alpagi.

    > "Najpoważniejsi amerykańscy ekonomiści zastanawiają się, czy bogaci
    > nie powinni oddać części swoich pieniędzy biednym. Polski miliarder
    > Aleksander Gudzowaty przekonuje Piotra Najsztuba, że to zły pomysł."

    Dziwne podejscie tej grupy ekonomistow. Domyslam sie, ze to tylko jakas
    mala grupka o dziwnych pogladach (Leppera sie naogladali?) Jaka czlowiek
    ma miec motywacje do pracy i do osiagania wiekszych zyskow, jesli bedzie
    wiedzial, ze czesc tej kasy bedzie musial komus oddac? Czy oplacalby sie
    ten wysilek?