PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 14:45:52
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "bAnan" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    web wrote:
    > Nie. Z wystawianej co miesiac faktury place 22% VAT i 19% podatku
    > dochodowego. To malo? To cholernie duzo! Podatek place tez idac do

    zaliczasz vat od faktury jako *swoje* zarobione pieniadze i wrzucasz do
    jednego wora z podatkiem dochodowym? bardzo ciekawe... ;-)

    > A co do ZUSu to dla mnie jest to pewien parapodatek. Obciazenie
    > finansowe. Place duze pieniadze, a nic z tego nie mam. Emerytura
    > bedzie
    > z tego licha. Wiecej bym zyskal, gdybym te pieniadze lokowal tam,
    > gdzie chce, a nie tam, gdzie mi kaze panstwo i gdzie te pieniadze sa
    > marnotrawione.

    niestety tak wlasnie moze byc :(
    nasze pieniadze sa marnotrawione przez osoby kompetentne inaczej, taki juz
    mamy chory system prawny i dyskutowac o nim IMHO nie ma sesnu, mozna go co
    nawyzej zmienic

    > To dlaczego ja mam pracowac, a oni dostaja kase za lezenie do gory
    > brzuchem?

    a co proponujesz robic z faktycznie niezdolnymi do pracy? usypiac?!

    > Mysle, ze jako programista nie musialbym sie niczym ponizac. Moze nie
    > pracowalbym zaraz przy wielkich projektach, ale jakos bym sobie
    > poradzil. Nie czekal na manne z nieba, tylko bral sie do roboty.

    Owszem, najprawdopodobniej jakos bys sobie poradzil, czy jednak nie
    musialbys sie ponizac? trudno to wykluczyc

    --
    pozdro, bAnan