PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 13:02:17
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokladnie tak. To wlasnie moim zdaniem sa rowne szanse. A jeszcz kiedys
    > mnie krew zalewala, kiedy w telewizji panowie pokroju Leppera
    > opowiadali, ze podatek liniowy jest niesprawiedliwy, bo jak to mozliwe,
    > aby pan Kulczyk placil taka sama stawke jak jakis wioskowy bidula. Tylko
    > zapomnieli chyba, ze chodzi o stawki procentowe. I 10% od 800 zl, to
    > jest zlotych 80, a 10% od 300 000 zl to jest 30 000 zl. No, ale
    > wiekszosc z nich podstawowki ledwie ukonczyla, wiec o procentach moga
    > nie miec pojecia. Ewentualnie procenty przeliczaja na sile trzepania w
> [...]

    Zaraz zaraz tylko dla osoby mało zarabiającej 800 zł to 80 mto kwestia
    czasem puścic dziecko na wakacje czy nie a dla tego z 300 000 to kwestia
    nowy mercedes dziś czy jutro!!! A Leppera można nielubić za inne sprawki.
    Jak sobie pomyslę iż takie barany za kasę z budrzetu sobie szaleją (kiedyś
    byłem świadkiem jaki to zjazd bodajże PSL sobie urządził w Zakopanym),
    zresztą z innymi partiami jest podobnie jakies spotkanie wiece itp z których
    nic nie wynika a na końcu przy głosowaniu ważne jest tylko to czy partia
    wygra wybory.

    PawęłW