PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawcówRe: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 11:31:29
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: web <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bh7t3t$d56$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, b...@g...pl says...

    > Fakt , ale płacisz ten ZUS na obecnych emerytów. Ale tak musi być.

    No, ale ja bym chcial zbierac pieniadze na swoja emeryture. Dlaczego np.
    w UK mozna sobie wybrac, czy i gdzie place swoje ubezpieczenie? Sam chce
    decydowac o tym, co sie dzieje z moimi pieniedzmi i jaka firma nimi
    zarzadza. Mysle, ze w Polsce prywatna firma zarzadzalaby tym wszystkim
    taniej niz za 3,3 mld PLN rocznie i przy uzyciu kilkunastu tysiecy
    pracownikow. Nie mam zamiaru oplacac juz emerytow i rencistow. I dlatego
    w maju wybywam z tego kraju.

    > Gdyby wszyscy przestali płacić ZUS to obecni emeryci musieli by pójść żebrać
    > pod kościół.
    > Nadmieniam jednak że wielu płaci przymusowo część składki na prywatne
    > fundusze (2 filar).

    Ktore w czesci i tak nie trafiaja na te konta :-) I ktore rzad chce
    wykorzystac na budowe autostrad - to juz mega rotfl! :-)