PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 13:06:32
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mialem zadnego doswiadczenia, jesli chodzi o prowadzenie firmy.
    > Firme zalozylem, gdy przeszedlem na kontrakt u swojego pracodawcy.
    > Dopiero pozniej, kiedy stwierdzilem, ze moge dzieki temu troche dorobic
    > zaczalem wykonywac uslugi dla innych klientow.

    A od ręki bez pomocy tegoż pracodawcy sam wszystkiego byś się nauczył (w tym
    zorganizowanie klijentów itd), czy na początku on to robił a dopiero potem
    się usamodzielniłeś? Bo jeśli tak to jakby nie patrzeć miałeś praktyę pod
    szyldem własnej coprawda firmy ale jednak.

    A tu się akurat z tobą zgodzę.

    Pozdrawiam
    PawełW.