PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 17:28:16
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "mer" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja właśnie w "takim" pracuję od 7:30 do 15:30 i co, to coś zmienia?. Znam
    > ludzi którzy krócej w ciągu dnia pracują a zarabiają ciężką kasę. Co złego
    > jest w takim byczeniu z książeczką, nad rzeczką np albo przez parę godzinek
    > przy dobrej gierce albo z dzieciakiem się pobawić. Po to pracuję abym się
    > mógł nieco pobyczyć i życiem nacieszyć a nie po to aby mi roboty ciągle
    > dokładali :). Do południa cieszy mnie robota a po południu inne sprawy.
    > Czemu mam się tylko do cieszenia się pracą ograniczać. Co taka sielanka jest
> [...]

    Praca 8 godzin to wymysł ostatnch stu lat spowodowany zmęczeniem materiału ludzkiego
    pracującego
    "przy taśmie".
    Automatycznie rozciąga się to i na tych, którzy w rzeczywistości często nawet 2
    godzin dziennie nie
    pracują.
    Ja znalazłem sobie zajęcie, które lubie robić i praktycznie cały dzień jestem w
    pracy.
    Nie obchodzi mnie ile kto się uczył i czego, ani ile pracuje, pod warunkiem
    oczywiście, że nie chce
    sie dorwać do mojego podatku bo mu się należy.

    mer