PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 16:32:23
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "doktor vilgut" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pustka. To rzecz która ciśnie mi sie na palce.
    Pustka. To wyraz który mnie przerasta.
    Pustka. To słowo które składa sie z pięciu liter a określa mój stan, tak
    dokładnie, jak woda wypełnia naczynie w którym sie znalazła.
    Pustka. Jest niczym a od razu wszystkim, jest małym pajączkiem na środku
    szkła z piasku.
    Pustka. Jest jak drzewo pnące sie ku śmierci.
    Pustka. Gdy słysze ten wyraz tysiące mrówek przechodzi mi po karku.
    Pustka. Czy ona wie jak straszną rzecz określa?
    Pustka! pustka?