PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 13:29:36
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedys byly inne czasy, to fakt. Ale Ty chyba dales sie za bardzo
    wciagnactej
    > wrednej propagandzie, ktora calyczas powtarzalaby inwestowac w nauke,
    > doszkalac sie. Cos w tym jest, ale zauwaz wiele osob pracujacych jest
    > naprawde dobre w tym co robia. A pokonczyly inne kierunki studiow. A wiesz
    > czemu? Bo zamiast balowac przez 5 lat studiow, poszli na zaoczne i ciezko
    > tyrali od podstaw budujac swoja kariere. I jak to w zyciu jednym sie
    udalo, a
    > inni nadal sie gdzies na dole. Tobie to chyba marza sie takie kolochozy,
> [...]
    A ja właśnie w "takim" pracuję od 7:30 do 15:30 i co, to coś zmienia?. Znam
    ludzi którzy krócej w ciągu dnia pracują a zarabiają ciężką kasę. Co złego
    jest w takim byczeniu z książeczką, nad rzeczką np albo przez parę godzinek
    przy dobrej gierce albo z dzieciakiem się pobawić. Po to pracuję abym się
    mógł nieco pobyczyć i życiem nacieszyć a nie po to aby mi roboty ciągle
    dokładali :). Do południa cieszy mnie robota a po południu inne sprawy.
    Czemu mam się tylko do cieszenia się pracą ograniczać. Co taka sielanka jest
    nieodpowiednia dla zdrowia bo mi się wydaje iż wręcz odwrotnie. A że z
    jednej roboty najczęściej nie da się normalnie wyżyć to już nieco inna
    sprawa. Koleżanka ma kompleks zaocznych? Ci co na dziennych to lenie a wy to
    same orły i sokoły (niektórzy - orły nieco niskopienne :))?

    PawełW.

    PS: Męczy mnie taka myśl czemu ideałem spędzania wolnego czasu dla
    niektórych jest praca. Czyżby bym był aż takim leniem, iż to co ja uważam za
    normę, dla reszty społeczeństwa normą nie jest, a wręcz jest stanem
    nienormalnym :)???