PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 12:51:41
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, dzis mam 24 lata, wiec to nie bylo tak dawno temu. I nie bylo to w
    > Warszawie. Pracowalem jeszcze wtedy w malej miejscowosci na Pomorzu, w
    > ktorej bezrobocie siegalo 30% w tym okresie. A jednak sie dalo.

    O Ty ... młokosie :)))

    > Widzisz, mysle, ze gdyby w tym kraju kazdy pomyslal o sobie, to by o
    > kazdym pomyslano. Wiekszosc natomiast rozwiazanie swoich problemow zwala
    > na politykow, na tych, co maja lepiej, czy na cale spoleczenstwo.

    Bo trzeba sobie prosto z mostu powiedzieć iż pewna część ludzi w naszym
    pięknym kraju to bardzo delikatnie mówiąc ludzie o małym IQ , którzy
    chcieliby aby ktoś mądrzejszy od nich dyktował co robić. Szkoda tylko iż
    wybierają ze swego grona przedstawicieli (patrz ostatnio wybrana posłanka
    samoobrony po zawodówce, która nie potrafiła prostej myśli sklecić w
    zdanie).
    Z drugiej strony to właśnie politycy mają reprezentować społeczeństwo i co z
    tego wychodzi. Reprezentują interes a i owszem: niestety tylko swój i
    ewentualnie żony. Coraz słabsza gospodarka raczej nie wpływa na lepsze
    życie. Chyba się z tym zgodzisz?

    Pozdrawiam
    PawełW.