PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-04 12:37:02
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <janusz@podkreslony_kaliszczak._pl> szukaj wiadomości tego autora

    s wrote:

    > idiota?

    Janusz. Milo mi ;)
    BPNNMSP

    [...]

    Co do reszty. Faktycznie. Zle ze to tak obciaza pracodawcow, ale tak to
    narazie jest rozwiazane i nikt nie ma co sie burzyc. Kobiety rodza
    dzieci... to normalne. Trzeba brac pod uwage. Nie mozna z tego powodu
    dyskryminowac.
    A ochrona... Przesadzona, ale _taka_ _teraz_ _jest_.

    Wystarczylo by, gdyby pracodawca nie mogl zwolnic, ZUS czy cos w tym
    stylu placilo jakis procent pensji, a pracodawca musial szukac
    pracownika zastepczego. Matka po powrocie miala by zapewniony na powrot
    etat.

    Jezeli, jako pracodawcy, bedzie mi zalezalo na ladnej kobiecie, ktora
    np. bedzie slicznie wygladala w sklepie czy jako recepcjonistka i bedzie
    soba wspoltworzyla wizerunek firmy, to nie zatrudnie na to miejsce
    faceta (sprawdzic czy nie Miriam...). Bede sie liczyl z tym, ze
    przeciez nawet jak bedzie sie starala i brala jakies srodki, to i tak
    moze jej sie zdazyc ze "wpadnie" i urodzi.
    Mam wymagac celibatu? Czy jak?

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    => http://janusz.kaliszczak.pl/ <= GG#52055