PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-04 12:50:34
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: "rut" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lerena" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ctvi13$q0r$1@korweta.task.gda.pl...

    > Kto mowi ze zaraz po porodzie? Moze tak - ile wg ciebie jest zaraz, a ile
    > odpowiednia ilosc czasu?

    Minimum 3 lata, ja osobiście zamierzam siedzieć dopóki syn nie pójdzie do
    szkoły.

    > Tia, ja tez bym wymyslila mase fajnych rzeczy ktore mozna robic w domu -
    > zamiast siedziec w pracy. Jak slusznie zauwazyla Shady, jesli jest taka
    > mozliwosc mozna pracowac w domu, szkoda ze to taki niepopularny pomysl.

    Szkoda...

    > Powiedz, gdybys ty miala firme, tez mialabys tyle wyrozumialosci dla
    > swoich pracownic? Uwazalabys ze "fajnie sobie siedza w domu" placac za nie
    > ZUS i szukajac zastepstwa?

    No nie, chwileczkę - mówimy o kobietach które rezygnują z pracy poza domem
    na rzecz dziecka.
    Uznałam za oczywiste, że skoro rezygnują z pracy, to i z cudzych pieniędzy.

    > No i podstawowe pytanie - zatrudnilabys kobiete?

    Zatrudniałam kobietę, bo jakoś nie wyobrażałam sobie faceta na takim
    stanowisku.
    Po jakimś czasie wyszła za mąż, zwolniła się, zaszła w ciążę... (Właśnie w
    takiej kolejności.)

    Pozdr.
    rut