PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-04 21:04:45
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: Lerena <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik Janusz 'Kali'Kaliszczak napisal:

    > W ten sposob, spora wiekszosc spoleczenstwa prawdopodobnie nigdy nie
    > mogla by miec dzieci.

    Co najmniej przesadzasz.

    > Taki system ochrony matek (no niestety, zawsze w kogos bijacy) ma na
    > celu ulatwienie/zachecenie do posiadania dzieci.

    Jak na razie lepiej sprawdza sie jako zniechecanie do zatrudniania
    kobiet. System ochrony matek to jedno, a parodia w jaka on sie u nas
    przerodzil to drugie. Nie mowie o powrocie do pracy tydzien po porodzie,
    ale paroletnie wakacje na dziecko na koszt pracodawcy to absurd.

    >W koncu one beda
    > musialy pracowac na nasze emerytury... no nie?

    Osobiscie wole system "kazdy odklada na siebie", a patrzac na symulacje
    wysokosci mojej emerytury utwierdzam sie w przekonaniu ze dobrze robie.

    > Z drugiej strony... Nikt nie zmusza do prowadzenia firmy. Jak warunki
    > prowadzenia firmy, Prawo Pracy itp. komus nie pasuja, to niech
    > pozostanie pracownikiem zamiast zakladac wlasny biznes.

    Nie widzisz tu sprzecznosci? W koncu pracodawcow zabraknie.

    Pozdrawiam
    Lerena
    --
    Katarzyna Skowronska
    kskowronska maupa op kropka pl

    "Mam zly dzien i caly swiat poniesie tego konsekwencje" Garfield