PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-04 13:11:02
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: "s" <...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może, ale na pewno nie Kali...
    > W pełni podzielam pogląd Janusza w kwestii, iż nie istnieje prawo
    obligujące
    > do prowadzenia firmy (a może Ty je znasz?), więc jak komuś nie pasuje,
    to...

    nie no, bez odkryc prosze. ameryke odkryto wieki temu. chodzi o to , ze w
    Polsce byc przedsiebiorca jest naprawde trudno. i nie powinno byc tak, ze
    "jak komus nie pasuje to...".KAZDY O TYM WIE. powinna byc wspomaganie
    pracodawcow, motywacja, uklony, jakies ulgi (w postepowaniu urzedow), a nie
    klody.

    > Daje??? On ich pracę BIERZE, albo raczej - kupuje. I żadnych środków do
    > życia im nie DAJE tylko płaci za wykonywaną dla niego pracę.
    > Rozumiesz?
    srodek do zycia, uzyty w powyzszym zdaniu, oznacza cos, co umozliwia ci
    zycie. i zapewniam cie, ze jakbys nie naginal sensu tych slow, sa one
    prawidlowe - poprzez pieniadz, ktory otrzymujesz od pracodawcy mozesz kupic
    chleb i wode, ktore to sa bezapelacyjnie potrzebne do przezycia, wniosek -
    pracodawca daje ci srodki do zycia. co w tym trudnego?
    a to, ze daje to za prace, to przeciez oczywiste. nie wiem jakie miales/as
    doswiadczenia z praca, ale tak naprawde pracodawca daje prace, gdyz on
    tworzy zapotrzebowanie w swojej firmie na twoja osobe, na prace, ktora ty
    wykonasz, wiec nie mozna tego inaczej rozumiec niz "dawac prace". byc moze
    masz zle doswiadczenia i dlatego tak reagujesz, ale sa firmy, ktore
    normalnie traktuja pracownika...
    > Tylko czasem szkoda, że na klawiaturę... ;)
    przyganial kociol...?