PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-04 20:52:30
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: Lerena <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik rut napisal:
    > Użytkownik "Lerena" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Minimum 3 lata, ja osobiście zamierzam siedzieć dopóki syn nie pójdzie do
    > szkoły.

    Ok, i masz prawo siedziec z nim tyle ile uznasz za stosowne, dopoki ktos
    obcy - czytaj pracodawca, nie finansuje ci tego siedzenia (oplaca zus,
    ubezpieczenie i takie tam)

    > Szkoda...

    Milo mi ze sie zgadzamy :)

    > No nie, chwileczkę - mówimy o kobietach które rezygnują z pracy poza domem
    > na rzecz dziecka.

    Nie, mowimy o kobietach ktore zatrudniaja sie, po czym jak najszybciej
    sie da zachodza w ciaze. Podczas ciazy korzystaja do oporu ze zwolnien
    lekarskich,a potem z kazdej mozliwej formy urlopu - z wychowawczym to
    chyba lacznie da sie dwa lata w domu posiedziec, a maksymalistki
    zachodza w kolejna ciaze i przedluzaja ten okres. Przez caly ten czas
    pracodawca ponosi koszty.

    > Uznałam za oczywiste, że skoro rezygnują z pracy, to i z cudzych pieniędzy.

    Niestety przynajmniej te ktore ja znam nie podzielaja twojego zdania.

    > Zatrudniałam kobietę, bo jakoś nie wyobrażałam sobie faceta na takim
    > stanowisku.
    > Po jakimś czasie wyszła za mąż, zwolniła się, zaszła w ciążę... (Właśnie w
    > takiej kolejności.)

    Pozazdroscic uczciwej pracownicy, powaznie.

    Pozdrawiam
    Lerena

    --
    Katarzyna Skowronska
    kskowronska maupa op kropka pl

    "Mam zly dzien i caly swiat poniesie tego konsekwencje" Garfield