PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-04 23:43:30
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cu10dr$2ts$1@news.onet.pl Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    pisze:

    > Ale tak można podejść do wszystkiego. Nie istnieje prawo obligujące do
    > rodzenia dzieci. Jeśli więc komuś nie pasuje, że efekty są jakie są... W
    > ten sposób nigdy porozumienia nie będzie.
    To po części prawda.
    Ale skoro poruszasz kwestię rozmnażania: z tego co wiem, u homo
    sapiens-sapiens nie istnieje zjawisko rui czy tarła. Zaś posiadane
    umiejętności i środki pozwalają przedstawicielom tego gatunku na pełną
    kontrolę dzietności, czyli rozrodu. Możliwa jest zatem całkowita, oparta na
    racjonalnym planowaniu, kontrola rozrodczości na poziomie podstawowej
    komórki społecznej - czyli rodziny. Ponadto (podobnie jak sporo innych
    gatunków) wykształcił on mechanizmy zbiorowego (stadnego?) chowu młodych
    osobników.
    Zatem przewrotnie stwierdzę, że problem ten w ogóle nie powinien istnieć w
    kontekście zatrudnienia. ;)

    Jotte