PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-04 20:58:52
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: Lerena <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik Pawel Kender Maczewski napisal:

    > Ależ nie dostrzegasz jednej rzeczy: to nie *ich* działania, tylko
    > debilne regulacje prawne powodują taki odruch u pracodawców...

    Popraw mnie jesli cos zle zrozumialam, ale regulacje prawne pozostawiaja
    pewien margines swobody. I to pracownica decyduje czy od momentu
    dowiedzenia sie o ciazy bedzie nieustannie brala zwolnienia (rozmawiamy
    o osobach naduzywajacych uprawnien, nie tych w ktore zwolnien
    potrzebuja, np. z powodu zagrozenia ciazy), to pracownica decyduje czy
    wezmie wychowawczy czy nie i w jakim wymiarze. Jak sie pracodawca pare
    razy natnie na pracownice maksymalistki korzystajace z regulacji, to
    odruch ma wyrobiony przez te panie, a nie regulacje.

    > bez przesady, że sie do roboty biore, czy ze offtopic? :)

    Ze offtopic, praca nie jest przesada :)

    Pozdrawiam
    Lerena
    --
    Katarzyna Skowronska
    kskowronska maupa op kropka pl

    "Mam zly dzien i caly swiat poniesie tego konsekwencje" Garfield