PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
  • Data: 2005-02-04 13:18:31
    Temat: Re: Ciaza a praca
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ctvs16$n3c$1@nemesis.news.tpi.pl s <...@f...pl> pisze:

    > nie no, bez odkryc prosze.
    Ok, ale w zamian za rezygnację z farmazonów.

    > ameryke odkryto wieki temu.
    Serio? ;)

    > chodzi o to , ze w
    > Polsce byc przedsiebiorca jest naprawde trudno.
    Ogólnikowe stwierdzenie. A gdzieś w porównywalnym kraju dużo łatwiej?

    > i nie powinno byc tak, ze
    > "jak komus nie pasuje to...
    Może i nie powinno. Ale tak jest. Pewnie czytasz grupę, więc wiesz ile razy
    padał tu kretyński argument, że jak komuś warunki pracodawcy nie pasują, to
    nie musi u niego pracować. Powalcz trochę i z takim ujęciem sprawy.

    > powinna byc wspomaganie
    > pracodawcow, motywacja, uklony, jakies ulgi (w postepowaniu urzedow), a
    > nie klody.
    Trzy odpowiedzi. Wybierz sobie:
    1.Zgoda.
    2.Zgoda, ale czyim kosztem i za czyje pieniądze?
    3.A niby dlaczego?

    > srodek do zycia, uzyty w powyzszym zdaniu, oznacza cos, co umozliwia ci
    > zycie. i zapewniam cie, ze jakbys nie naginal sensu tych slow, sa one
    > prawidlowe - poprzez pieniadz, ktory otrzymujesz od pracodawcy mozesz
    > kupic chleb i wode, ktore to sa bezapelacyjnie potrzebne do przezycia,
    > wniosek - pracodawca daje ci srodki do zycia. co w tym trudnego?
    nie no, bez odkryc prosze. ameryke odkryto wieki temu. ;))
    I powtarzam - nie daje, tylko płaci za pracę. Co w tym trudnego?

    > a to, ze daje to za prace, to przeciez oczywiste. nie wiem jakie miales/as
    > doswiadczenia z praca, ale tak naprawde pracodawca daje prace, gdyz on
    > tworzy zapotrzebowanie w swojej firmie na twoja osobe, na prace, ktora ty
    > wykonasz, wiec nie mozna tego inaczej rozumiec niz "dawac prace".
    Bzdury. On zatrudnia (a nie "daje pracę") żeby ktoś wykonywał określoną
    robotę, bo jest ona potrzebna JEMU. I musi za to zapłacić. Koniec, kropka.

    > byc moze
    > masz zle doswiadczenia i dlatego tak reagujesz
    Dziesiątki. Choć faktem jest, że raczej nie własnych.

    > ale sa firmy, ktore
    > normalnie traktuja pracownika...
    Wiem, kilka jest...

    Jotte