PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - umowa › DG - umowa
  • Data: 2003-08-20 13:46:41
    Temat: DG - umowa
    Od: "gromax" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przy współpracy firma-firma (z czego jedna jest większa i jest de facto
    pracodawcą) z firmą mniejszą (mam załozyć działalność) jest zwykle
    podpisywana umowa. Przy moim podpisywaniu chciałbym mieć jak najszerszy obraz
    mozliwości, przykładów rozwiazań, haczyków itp.
    I tu mam prośbę do szanownych grupowiczów o informacje, na co szczególnie
    zwrócic uwage przy podpisywaniu takiej umowy. Jak ktoś może, to byłbym
    wdzięczny za np. treść umów (oczywiscie nie interesuja mnie zadne personalia
    itp).

    Wiele juz na ten temat sie dowiedziałem, wiem czym sie rózni współpraca na
    zasadzie pracownika od współpracy przez DG, a chodzi mi jak w praktyce
    rozwiązań różnych problemów. Ot, chociażby urlop. Przy umowie o prace ma
    zastosowanie kodeks pracy, w przypadku współpracy firma-firma trzeba by
    odpowiednio skonstruować umowę np. o obowiązek świadczenia usług na rzecz
    firmy w wymiarze 22 dni spośród 25 dni roboczych w miesiącu.
    Po prostu chciałbym być pod względem umowy "jak najbliżej" umowy
    pracowniczej. Wiem ze wiele zalezy od negocjacji, jednak warto być uczulonym
    na jakieś haki czy ew. kłody rzucane pod nogi