PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - umowa › Re: DG - umowa
  • Data: 2003-08-20 21:09:56
    Temat: Re: DG - umowa
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1,2 zł. W jednym z
    >
    > Nikt normalny nie podpisze umowy z takim durnym punktem i już masz problem
    z głowy.

    To był prosty przykład do rozumowania analogicznego, a nie punkt żeby się
    przyczepić.

    > Zrezygnuję po tygodniu bez skarżenia się na
    >
    > A ty znowu swoje.
    > Może ci zrobić tylko tyle i aż tyle co napiszecie w umowie.
    Jak widac wyżej., nie rozumiesz co to jest analogia dlatego nie załapałeś
    kto kupuje chleb, a kto sprzedaje i kto może być stratny.

    > A to ciekawe! Cały swiatowy biznes pracuje w oparciu o umowy dwustronne a
    ty twierdzisz, że nie mają
    > pojęcia co robią.
    Umowa dwustronna to nie jest umowa o współpracy firm.

    > Ja dalej twierdze, że jestes po prostu "cienki bolek" i jesteś "zmuszony"
    do podpisywania
    > niekorzystnych dla siebie umów.
    > To jest jednak wina tylko ciebie a nie insytucji umowy jako takiej.

    Ja nie mam żadnej umowy "gruby , mądry bolku".