PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - umowa › Re: DG - umowa
  • Data: 2003-08-20 18:07:39
    Temat: Re: DG - umowa
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do tego jest dla mnie bardzo istotne, żeby mieć przygotowane jak ajwięcej
    > sformułowań dotyczących współpracy które jasno będą precyzowały
    poszczególne
    > zagadnienia. I tak, jestem ciekaw np. jak korzystnie wpisać w umowę
    właśnie
    > 6 miesiecy wypowiedzenia. Jak to dobrze będzie brzmiało. Osoby
    > współpracujące "firmowo" prosze o podpowiedzi
    >
    > pozdrawiam

    Zrozum, ze w umowach cywilno-prawnych nie ma pojęcia urlop, czy zwolnienie
    lekarskie, to jest tylko dobra wola i uczciwość zleceniodawcy. Jeśli się
    czujesz niezależny w danej branży na rynku i jest to trochę grosza to warto
    spróbować. Jeśli jednak to marne grosze i jesteś uzależniony od jednego
    zleceniodawcy wszystkie wady i koszty takiej umowy bierzesz na siebie i
    tylko ty mozesz na tym stracic. To tyle.
    Pozd
    Sławek