PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - umowa › Re: DG - umowa
  • Data: 2003-08-20 20:59:00
    Temat: Re: DG - umowa
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec ci odpowiem w prostrzy sposób: Mogę pójść do sklepu i podpisać umowę
    > właścicielem , że przez rok będę kupował u niego chleb za 1,2 zł. W jednym
    // ciach //
    dokładnie tak, masz rację. możesz pójść do kogokolwiek i podpisac dowolną
    umowę. W rzeczy samej - umowa to nic innego jak wzajemne zobowiązanie. Skoro
    sie zobowiązujesz do kupowania bułek czy chleba w danej cenie, to znaczy że
    musisz to pieczywo kupować. Jeżeli w umowie nie ma słowa na temat
    rozwiązania umowy, to jesteś w kropce bo jesteś zdany na łaskę drugiej
    strony. A jak w umowie masz zawarte, że możesz zrezygnować z kupowania w
    takim i takim przypadku, to piekarz będzie sie starał żeby takich przypadków
    nie było żebyś nie zrezygnował z tego kupowania

    > Sam kiedyś miałem przejść na własne rozliczenie i księgowa radziła mi żeby
    > być na minimalnej pensji ( nie strace ubezpieczenia zdrowotnego w razie
    > wpadki finansowej) a reszte brać na fakturę. Radziła mi tak ponieważ umowa
    > którą pytasz nie ma ma prawa bytu, to pic na wode.

    też myślę o podwójnej umowie - na minimum plus DG ze względu na
    ubezpieczenie czy prawo urlopowe. Ale to też zależy od wynegocjowanej umowy.

    > Tak więc mniej ważne jest to co negocjujesz (bo aneks zawsze mozna zrobić
    ,
    > tylko po co skoro są faktury), ale ważne z kim. No chyba że mowa o
    > kontrakcie menadżerskim, to co innego.
    A czymże innym jest kontrakt managerski od spisanej umowy na współpracę?
    tylko nadal pozostaje pytanie jak najlepiej i najskuteczniej podpisać umowę.
    Bo o obawach wiem, ale potrzebuję jak najwięcej przewidzieć i żeby jak
    najwięcej w umowie zawrzeć

    > Pozd
    pzdr
    gromax