PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - umowa › Re: DG - umowa
  • Data: 2003-08-20 17:12:26
    Temat: Re: DG - umowa
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Śmieszny jesteś chłopie.
    > Mogę zrozumieć, że trudno ci pojąć coś więcej poza przyjściem rano do
    roboty i wyjściem z niej po
    > południu, ale wyobraź sobie, że są ludzie, którzy sobie dają rade na
    wolnym rynku i to bez
    > podpierania się durnym i przeszkadzającym kodeksem pracy.

    Sam jestes smieszny chłopie. Kolega zadaje pytanie, wiec mu merytorycznie i
    rzeczowo odpowiadam ( co wiem ). Nikt tu nie pytał o przyzwoitość i
    rzetelność konkretnego (czy ogólnie) zleceniodawcy, a ty wyskakujesz z:
    "Opowieści kilka wróbla Ćwirka" i mieszasz człowiekowi w głowie. A czy
    kodeks pracy jest durny i przeszkadzający , to jest inna bajka. Możesz na
    temat?